אגפי התאגיד

אגף שירות לקוחות

אמון על אחת ממטרותיו המרכזיות של התאגיד "שיפור מתמיד באיכות השירות לצרכן". לפיכך, הגישה העומדת במרכז התפיסה הארגונית הינה כי "הלקוח במרכז".

תחומי האחריות:

שירות לקוחות - העצמת איכות השירות לתושבים באמצעות חדשות טכנולוגית, שיפור בתהליכי עבודה ובקרות איכות, תוך הקפדה על טיב, רמת ואיכות השירות למען תושבי באר שבע ואופקים.

פניות ציבור - השירות לתושב הינו האלמנט המרכזי בעשייה של יחידת פניות הציבור. תפיסה זו, מעמידה את צרכני התאגיד במרכז מתוך הבנת צרכי הלקוח ורצון לספק שירות איכותי תוך הקפדה על שקיפות ומקצועיות.

איכות - קידום והטמעת תחום האיכות בתאגיד בכל תחומי הפעילות בהתאם לדרישות כלל התקנים שהובילו את התאגיד לקבלת תעודת "תו היהלום" המעידה על התאמת מערכות ניהול של התאגיד לאמות מידה של איכות ברמה גבוהה ע"פ דרישת מכון התקנים הישראלי.

דוברות והסברה - ניהול תחום הדוברות ויחסי הציבור, בדגש על העמקת השימוש ברשתות החברתיות ככלי מרכזי לקידום המסרים והמידע החיוני לתושבים.

בעלי תפקידים מרכזיים:

סמנכ"לית שירות לקוחות וגביה: תמר טל
ממונת פניות ציבור וחוק חופש המידע: סיון נבו
מנהלת מחלקת בקרת שירות, גביה ואכיפה: רוויטל ממן
מזכירת אגף: יפית סנקר

דרכי יצירת קשר:

מוקד טלפוני : 1-800-071-562 / 6512*
לטפסים מקוונים וביצוע פעולות לחצו כאן
טלפון: 08-9524411
פקס: 08-6599911
דוא"ל: cs@mey7.co.il

אגף כספים

אמון על ניהול כספי התאגיד באופן תקין ויעיל, הבטחת זמינות המשאבים הכספיים הנדרשים לפעילותו ושמירה על העצמאות הכלכלית של התאגיד.

תחומי האחריות:

חשבות - הכנה וניתוח דוחות כספיים חודשיים ותקופתיים ודוחות הנלווים אליו וביצוע חישובים כלכליים בהתאם להצמדות מדד ושינויים במשק.

תקציב - הכנת תקציב שנתי של החברה ובקרה תקציבית שוטפת במהלך השנה.

שכר - הכנת שכר עובדי התאגיד בהתאם להנחיות הרגולציה.

הנהלת חשבונות - ניהול מערך תקין של רישום בספרי הנה"ח בתאגיד, לרבות התאמות בנקים, ספקים ולקוחות, גביה ותשלומים. תיאום התחום הכספי של התאגיד מול העיריות ומשרדי הממשלה הרלוונטיים.

רכש, מכרזים והתקשרויות - אחריות כוללת על תחום הרכש, מכרזים והתקשרויות בתאגיד ואחריות ליישום והטמעה של חוק חובת המכרזים.

לוגיסטיקה - הבטחת פעילות תקינה ורציפה של כל תחום הלוגיסטיקה, האחזקה והתביעות לכלל התאגיד והנגשה והתאמתו של מבנה התאגיד לשימושם של אנשים בעלי מוגבלות.

בעלי תפקידים מרכזיים:

מנהלת אגף כספים: רו"ח הילה אבן
מנהלת מחלקת רכש, התקשרויות ומכרזים: דפנה עטיה
מנהלת חשבונות ראשית: דגנית אליהו
אחראית לוגיסטיקה ותביעות: צביה אברג'ל
מזכירת האגף: מורן פרטוש

דרכי יצירת קשר:

טלפון: 08-9524473
פקס: 08-6599973
דוא"ל: cfo@mey7.co.il

אגף הנדסה

אמון על הפרויקטים לשיקום ולשדרוג תשתיות המים והביוב בערים באר-שבע ואופקים ועל פיתוח התשתיות בשכונות החדשות המוקמות ברחבי הערים.

תחומי האחריות:

פרויקטים - ביצוע עבודות לשיקום, שדרוג ופיתוח תשתיות מים וביוב.

פחת וצרכנות מים - בקרה וניתוח של נתוני קריאות מים והפקת שוברים לתשלום, אספקה, החלפה והתקנת מדי מים, החלפת מדים תקולים, וטיפול בשדרוג מערכות מדידה ומערכות חדשות בתחום שצ''פים. בנוסף, ניהול תחום הפחת המנהלי והפיזי, גיבוש תוכניות עבודה לטיפול בפחת המים והתקנה, תפעול ובקרת מערכות קר"מ.

רישוי, דמי הקמה ובקרה הנדסית - אמונים על תהליך הבנייה, באחריותם מתן מידע להיתר, בדיקה ואישור תכניות סניטריות, חישוב וגביית דמי הקמה וחיבורי מים זמניים וקבועים.

כמו כן, האגף אמון על יישום תכניות האב למים ולביוב, שאושרו על ידי כלל הגורמים הרגולטורים והסטטוטוריים, וכן ליישום תכניות שדרוג ופיתוח רב-שנתיות של תשתיות מים וביוב כאשר מתוך תכניות אלה נגזרות תכניות העבודה השנתיות.

האגף אמון על תכנון הפרויקטים העתידיים לטווח קצר, בינוני וארוך כולל תשתיות על כלל העבודות שפורטו לעיל מבטיחות אספקת מים באמינות ובאיכות הנדרשת לכלל הצרכנים וכן הולכה וסילוק השפכים בצורה יעילה בהתאם לתוכנית אב לביוב עד 2050.

בעלי תפקידים מרכזיים:

מנהל אגף הנדסה: יקיר הרוש
מהנדס מים ותשתיות ביוב: גנאדי קסלמן
מנהלת מחלקת רישוי, דמי הקמה ובקרה תקציבית: אולגה גרשברג
מנהלת מחלקת פחת מים וצרכנות: ענבל טהר
מזכירת האגף: אוסנת שלי

דרכי יצירת קשר:

טלפון: 08-9524460
פקס: 08-6599960
דוא"ל: chief_eng@mey7.co.il

אגף תפעול

אמון על אחזקת רשת המים והביוב העירונית, מתן מענה למפגעי מים ותיקונם תוך וידוא אודות עמידה בסטנדרטים ובהתאם לאמות המידה לשירות.

תחומי אחריות:
תחזוקת שבר - מתן מענה לכלל הפניות אודות מפגעי מים וביוב ברשת העירונית. בתוך כך מתן מענה 24/7, תוך עמידה בSLA  ומתן פתרונות מידיים לאי אספקה סדירה של מים לבתי התושבים.

טיפול מנע - תכנון ויישום תכנית שנתית לטיפול מנע במערכות המים והביוב העירוניות. בין היתר ביצוע של שטיפה וניקיון של קווי ההולכה ושוחות הביוב, החלפת קווי מים עירוניים, שדרוג קווי אסבסט, הדברת שוחות ביוב עירוניות, אפיון וטיוב המידע והנתונים במערכות התאגיד.

בעלי תפקידים מרכזיים:

מנהלת אגף תפעול: אורלי דנילוביץ'
מנהל חירום וביטחון מים, איכות מים ושפכי תעשייה: לירן סולטן
מזכירת האגף: מישל גולסט

דרכי יצירת קשר:

טלפון: 08-9524421
פקס: 08-6599921
דוא"ל: coo@mey7.co.il

הנהלה

ההנהלה אחראית על ניהול כללי וכלכלי של התאגיד ע"פ מדיניות הדירקטוריון והעומד בראשו, וזאת בהתאם לנהלי התאגיד, לחוקים ולתקנות החלים עליו ועל תחומי פעילותו.

תחומי אחריות:

תכנון אסטרטגי - בין תפקידיה המרכזיים של המחלקה הנחייה וליווי בגיבוש ויישום תכנית אסטרטגית רב שנתית ותכניות עבודה שנתיות מקושרות תקציב ומשאבים, תכנון והובלת פרויקטים חוצי ארגון, ריכוז מידע ומענה לגורמי פנים וחוץ ארגוניים אודות פעילות התאגיד, תוך חתירה לשיפור מתמיד בשיטות העבודה הפנים ארגוניות.

משאבי אנוש - תפיסת העולם של הארגון היא גם נקודת החוזקה שלו והיא "הכל אנשים", תפקיד המחלקה להוביל ולטפח את ההון האנושי כשותפה אסטרטגית להנהלה ותוך מתן מענה מיטבי לצרכי העובדים, באמצעות תכניות רווחה, פיתוח והכשרה, כנסים ואירועים, פעילויות בקהילה, איתור וגיוס והובלת תהליכי רוחב ניהוליים ומקצועיים, עדכניים וטכנולוגיים.

אבטחת מידע - ניהול כל תחום המחשוב הארגוני לרבות תקשורת, אבטחת מידע וסייבר בשוטף ובחירום ברשתות העסקיות והמבצעיות (IT & OT).

בטיחות וביטחון – ניהול מערך הבטיחות בתאגיד, סיור ובקרה במתקנים ובפרויקטים, בטחון המשרדים.

הסכמי גג - מנהל את נושא פיתוח תשתיות מים וביוב עבור הפרויקט הלאומי של אלפי יחידות דיור במסגרת הסכמי הגג.

בעלי תפקידים מרכזיים:

מנכ"ל התאגיד: אינג' מריו לובטקין
מנהלת מחלקת תכנון אסטרטגי: אודליה פרנס
מנהל הסכמי גג: אבי קוריאל
מנהלת משאבי אנוש: טל דניאל סויד
מנהל מערכות מידע: רומן אולייניק
ממונה בטיחות וביטחון מבנים: דוד שלוש
מזכירת לשכת מנכ"ל: ורד מונסונגו

דרכי יצירת קשר:

טלפון: 08-9524400
פקס: 08-6599901
דוא"ל: ceo@mey7.co.il