מכרזים
לעמוד משרות ומכרזי כח אדם לחצו כאן
תאגיד מי שבע מזמין את הציבור להציע הצעות במסגרת המכרזים המצורפים בזאת. זכויות היוצרים והקניין הרוחני בכל פרסומי התאגיד, לרבות אלו הנוגעים בהליכים מכרזיים, הינם הרכוש הבלעדי של התאגיד וכל שימוש בהם כפוף לתנאי השימוש שבאתר התאגיד.
בחרו נושאים להצגה
מכרזים לקבלנים ונותני שירות
מכרז פומבי דו שלבי מס 09/24 להקמת ותחזוקת מערכת לקריאת מדי מים מרחוק (קר"מ), לאספקתם, התקנתם והחלפתם של מדי קר"מ ולאספקת שירותים הנלווים לכל אלה
- מועד אחרון להגשה: 16.1.2025
- שעה: 13:00
מפגש מציעים יתקיים ביום רביעי ה-20/11/24 בשעה: 10:00 במשרדי התאגיד, מגדלי M TOWER ברחוב רחה פריאר 9 ב"ש קומה 20, המפגש הינו תנאי סף להשתתפות בהליך.
מועד שליחת שאלות הבהרה עד ליום רביעי ה- 04/12/2024 עד השעה 16:00.
מועד מענה לשאלות ביום רביעי ה- 22/12/2024 עד השעה 16:00.
מועד הגשת ההצעות: ביום שני ה- 30/12/2024 עד השעה 13:00. יידחה לתאריך ה- 16/01/2025 בשעה 13:00.
ניתן לרכוש את מסמכי המכרז במשרדי המזמין ברח' רחה פריאר 9 בניין M TOWER , קומה 20 מחלקת רכש תמורת 5,000 ₪ (כולל מע"מ) החל מיום 13.11.2024
ניתן לעיין במסמכי המכרז (ללא זכות צילום וללא תשלום) במשרדי המזמין בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 החל מיום 13.11.2024
וזאת בתיאום מראש עם גב' דפנה עטיה מנהלת רכש התקשרויות ומכרזים, בטלפון: 08-9524424/489
לצפיה במסמך
מכרז פומבי מס' 10/24 לאספקת שירותי קריאת מדי מים, תוכנות ותמך מקצועי לצרכנות המים, גביה, אכיפת הגביה המנהלית והמשפטית, מוקד טלפוני לבירורים תשלומים וזימון תורים, שירות לקוחות ולמתן שירותים הנלווים לכל אלה
- מועד אחרון להגשה: 20.1.2025
- שעה: 13:00
מכרז פומבי מספר 10/2024 לאספקת שירותי קריאת מדי מים, תוכנות ותמך מקצועי לצרכנותהמים, גביה, אכיפת הגביה המנהלית והמשפטית, מוקד טלפוני לבירורים תשלומים וזימון תורים, שירות לקוחות ולמתן שירותים הנלווים לכל אלה.
מפגש מציעים יתקיים ביום שני ה-16/12/2024 בשעה 14:30 במשרדי התאגיד ברחוב רחה פריאר 9, בנין M Tower קומה 20 באר שבע. המפגש הינו תנאי סף להשתתפות בהליך.
מועד שליחת שאלות הבהרה הינו יום ראשון ה- 22/12/2024 בשעה 16:00.
מועד מענה לשאלות ביום ראשון ה- 05/01/2025 עד השעה 16:00.
מועד הגשת ההצעות: ביום שני ה- 20/01/2025 עד השעה 13:00.
ניתן לרכוש את מסמכי המכרז במשרדי המזמין ברח' רחה פריאר 9 בניין M TOWER , קומה 20 מחלקת רכש תמורת 4,000 ₪ (כולל מע"מ) החל מיום 05/12/2024
ניתן לעיין במסמכי המכרז (ללא זכות צילום וללא תשלום) במשרדי המזמין בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 החל מיום 05/12/2024
וזאת בתיאום מראש עם גב' דפנה עטיה מנהלת רכש התקשרויות ומכרזים, בטלפון: 08-9524424/489
לצפיה במסמך
לשאלות והבהרות
בנושא מכרזי קבלנים ונותני שירות
ניתן לפנות למנהלת מחלקת רכש, התקשרויות ומכרזים בתאגיד:
טלפון: 08-9524424
טלפקס: 08-9524421
דוא”ל: dafna@mey7.co.il
רחוב רחה פריאר 9, בניין M-tower, באר שבע,
ת”ד 5100, מיקוד 8489442