מתחדשים למען התושבים: מי שבע השיק את אתר התאגיד החדש

מתחדשים למען התושבים:

מי שבע השיק השבוע את אתר האינטרנט החדש

במרחק הקלקה: תאגיד המים והביוב 'מי שבע' השיק השבוע את אתר האינטרנט החדש. המטרה: להנגיש בצורה קלה, יעילה ונוחה יותר את מגוון השירותים הדיגיטליים לתושבי באר שבע ואופקים

מנכ"ל מי שבע, אינג' מריו לובטקין: "אתר האינטרנט החדש נבנה על מנת לספק לתושבים ממשק נוח וידידותי ולאפשר שימוש יעיל ופשוט במגוון השירותים הדיגיטליים של התאגיד"

מי שבע מתחדשים: תאגיד המים והביוב מי שבע השיק השבוע בשעה טובה את הסמליל (לוגו) החדש שלו וכן את אתר האינטרנט החדש והמעודכן. האתר המקוון עבר מספר שינויים מהותיים, הן בנראות והן ברמת השירות, שש שנים לאחר שעלה לראשונה לאוויר.

השקת האתר נעשתה במסגרת מדיניות התאגיד כחלק ממהפכת השירות שמוביל התאגיד בשנים האחרונות. בוצעו בו שיפורים בנראות, במבנה ובתכנים וזאת על מנת לספק לכלל לקוחותינו, ממשק זמין, נהיר וידידותי.

החידוש באתר האינטרנט בא לידי ביטוי בעיקר בנוחות הממשק למשתמש, כאשר כל הפעולות שמבקש הגולש לבצע נמצאות בתפריט בעמוד הראשי. למשל: השירות "עוברים  דירה" מכיל את כל המידע והטפסים בנושא ומרכז הכל במקום אחד; תשלומים on-line, זימון תורים והגשת בקשות באמצעות טפסים מקוונים.

המידע באתר רלוונטי לתושבים וליזמים.

מהנתונים של מי שבע עולה כי בשנת 2021 יותר ויותר תושבים עשו שימוש בטפסים המקוונים באתר, לעומת השנה שקדמה לה: במהלך שנת 2021 נצפו כ- 42,670 שימושים בטפסים המקוונים, לעומת כ- 33,207 טפסים ב- 2020. מדובר בעליה של כ-22 אחוזים.

כחלק ממהפכת השירות והנגשת השירותים לתושבי באר שבע ואופקים, האתר חוסך זמן יקר ולמעשה  מייתר את הצורך בהגעה אל המשרדים שכן, ניתן לבצע באמצעותו מגוון של פעולות.

השקת האתר החדש התבצעה במקביל למעבר מי שבע למשרדים החדשים בבניין M - TOWER ברחוב רחה פריאר 9 בבאר שבע.

מנכ"ל מי שבע, אינג' מריו לובטקין: "אני גאה על תוצרינו החדש, אשר נבנה כחלק משיפור ופיתוח מערך השירות לרווחת התושבים. אתר האינטרנט החדש נבנה על מנת לספק לתושבים מענה נוח וידידותי ומאפשר שימוש יעיל ופשוט במגוון השירותים הדיגיטליים של התאגיד".