שירות בצל הקורונה - "מי שבע" מסכמים את שנת 2020

בשנה החולפת לצד התמודדות התאגיד עם אתגרי הקורונה, נרשמו הישגים משמעותיים; הושקעו בערים ב"ש ואופקים כ-70 מלש"ח בשיקום ושדרוג מערכות המים והביוב, בפיתוח תשתיות, הקמת מערכות חדשות ועוד. כמו כן, נרשמה עליה של כ- 80% בפניות באמצעות ערוצי הדיגיטל וכ-22% בפניות למוקד הטלפוני.

בכנס המסכם את פעילות התאגיד לשנת 2020 נכחו חברי הדירקטוריון, ההנהלה ועובדי התאגיד. במעמד זה, נבחרו העובדים המצטיינים שהותירו חותם חיובי ומשמעותי כל אחד בתחומו, סייעו ותרמו לתאגיד להגיע לנקודה שבה הוא ניצב כיום. העובדים שנבחרו כמצטיינים מאופיינים בתודעת שירות גבוהה, יוזמה, חריצות והגדלת ראש. במעמד הכנס הוענקו תעודות הערכה ומילים חמות לעובדים המצטיינים.

העובדים שזכו לשבחים: אנה זיגלר, פלור זכאי, דניאל כהן, הגר שיטרית, דניאל בונדר ואריאל בן אבו.

בשנת 2020 בשל מגיפת הקורונה, אפליקציית MAST! ואתר התאגיד המאפשרים ללקוחות לבצע פעולות מרחוק הפכו לערוצי התקשורת המרכזיים עבור התושבים, לצד מוקד שירות הלקוחות הטלפוני.

מספר הפניות למוקד הטלפוני ב-2020 עמד על כ-154 אלף לעומת כ-126 אלף פניות בשנת 2019 – גידול של כ-22%. כמו כן, נרשמה עלייה של כ-80% בשימוש בטפסים הדיגיטליים ב - 2020 לעומת 2019.

התאגיד יישם את הנחיות משרד הבריאות, בהתאם ל"תו הסגול" ול"תו הירוק". לשם כך, מונה ממונה קורונה והושקעו משאבים רבים לטובת מתן שירות איכותי תוך שמירה על ההנחיות.

בשנת 2020 השקיע התאגיד כ- 70 מיליון ₪ בשיקום ושדרוג מערכות המים והביוב, בפיתוח תשתיות, הקמת מערכות חדשות ועוד. מעל ל-37 מיליון ₪ הושקעו בשיקום ושדרוג קווים ומתקנים, מעל 16 מיליון ₪ בפיתוח תשתיות חדשות הכוללות בתוכן קווים ומתקנים חדשים, קרוב ל-3 מיליון ₪ לטובת החלפה והתקנה של מדי מים וקרוב ל-13 מיליון ₪ בעבודות לשדרוג המתקן לטיהור שפכים.

מנכ"ל 'מי שבע', אינג' מריו לובטקין:

"תאגיד "מי שבע" אמון על הובלה אמינה ואיכותית של שירותי אספקת המים וסילוק השפכים בבאר שבע ובאופקים. גם בשנת 2020, ולאור המציאות המשתנה בצל מגיפת הקורונה, התאגיד המשיך להעניק לתושבי הערים באר שבע ואופקים שירות באמצעים השונים. פעלנו לייעול ולשיפור תהליכי העבודה לרווחת התושבים, פעלנו לחיזוק מערך השירות והרחבנו את מגוון השירותים הדיגיטליים. התפיסה לפיה הלקוח במרכז תמשיך להוביל את התאגיד בפעילותו גם בשנים הבאות. העובדים המצטיינים מהווים דוגמה ומופת לעמיתיהם ומייצגים את ערכי התאגיד, הם שיובילו את התאגיד להגשים את חזונו על הצד הטוב ביותר."