לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית: "מי שבע" מציע לסטודנטים שירות ON LINE

על מנת להקל על הסטודנטים, הלומדים ומתגוררים בבאר שבע, העושים בימים אלה את סידורי המגורים שלהם לקראת שנת הלימודים הקרובה, "מי שבע" מנגיש עבורם את תהליך החלפת המחזיקים (משלמים) באמצעות טופס ייעודי באפליקציית MAST! טופס ובאתר התאגיד.

תחילת שנת הלימודים האקדמית כבר בפתח, לאור כך, ביצע תאגיד "מי שבע" את ההתאמות הנדרשות על מנת לספק לציבור הסטודנטים המבצעים בימים אלה מעבר דירה לקראת תחילת השנה האקדמית החדשה, אפשרות קלה ויעילה לבצע החלפת מחזיקים אונליין.

"מי שבע" מנגיש עבור הסטודנטים את תהליך החלפת המחזיקים באמצעות שירותי הדיגיטל, על מנת שנתוני חשבונות המים יהיו מדויקים ומסודרים.

במסגרת שיתוף פעולה בין תאגיד 'מי שבע' עם האגודה הסטודנטיאלית באוניברסיטת בן גוריון, הסטודנטים יוכלו להגיש בקשה לביצוע החלפת מחזיקים, באמצעות אפליקציית MAST! או באמצעות אתר התאגיד על גבי טופס ייעודי.

בסיום הטיפול, הפונה יקבל מענה חוזר בדוא"ל לכתובת אותה ציין בפנייתו.

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע":

"חרטנו על דגלינו מתן שירות מקצועי ויעיל ללא פשרות. נמשיך לפעול לשיפור ולשדרוג השירות לתושבים, הלקוחות שלנו, בכל עת. אוכלוסיית הסטודנטים מהווה קבוצה נכבדת ורחבה בעיר באר שבע ובימים אלה רבים מהם עסוקים בסידורי המגורים שלהם לשנה הקרובה. מטרתנו היא להקל עליהם".

למעבר לטופס באתר MAST! https://mast.to/MoL6d >