מבצע לגביית חובות ומחיקת ריבית והצמדה לצרכני תאגיד מים וביוב - צרכנים ביתיים

המבצע לגביית קרן חוב ולמחיקת ריביות והצמדה לצרכני תאגיד מים וביוב ביתיים שיוזמת רשות המים יוצא לדרך ויימשך עד לסוף חודש מרץ 2021.

במהלך תקופת המבצע יתאפשר לתושבים שצברו חובות לתאגיד לשלמם ללא ריבית והצמדה

לאור הנחיות הבריאות, את הסדרת החוב ניתן לבצע ע"י פניה לתאגיד באמצעות אפליקציית MASTֱֱ!, אתר התאגיד, מוקד שירות הלקוחות הטלפוני.

 

רשות המים החליטה לחדש את המבצע לאור ההתמודדות המתמשכת עם משבר נגיף הקורונה והשלכותיו על המשק, רשות המים ותאגיד המים רואים חשיבות רבה בחידוש מבצע זה, במטרה להקל על צרכני תאגיד המים בבואם להסדיר את חובם בצורה נוחה. במסגרת המבצע, תבוצע גביית קרן חוב ותבוצע מחיקת ריבית והצמדה מכל חוב לצרכנים פרטיים, כך שהחוב שיתבקש כל חייב לשלם יהיה בפועל נמוך יותר. המבצע לגביית החובות ומחיקת ריביות והצמדה מתקיים בימים ועתיד להסתיים ביום רביעי ה- 31.3.21.

תושבי באר שבע ואופקים, צרכני מים וביוב ביתי אשר צברו חוב בגין חיובי מים וביוב יוכלו להסדירו מול "מי שבע" במהלך חודשי המבצע בפריסה גמישה. ההסדר שיושג עם כל חייב שיבקש להסדיר את חובו בתקופה זו יתקיים בתנאי שיעמוד בהסדר התשלומים שיסוכם עימו ובתנאי שיסדיר את התשלום עבור חיובי המים והביוב השוטפים. את תשלום החוב במסגרת תנאי המבצע ניתן להסדיר ע"י פניה לתאגיד באמצעות אפליקציית !MAST, אתר התאגיד, מוקד שירות הלקוחות הטלפוני.

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע":

"במיוחד אחרי השנה המאתגרת שעברה על כל המשק ועל כלל האזרחים, אנו רואים חשיבות גדולה במבצע הפחתת החובות של רשות המים ומאמינים כי יש כאן הזדמנות חד פעמית לתושבים בעלי חוב להסדיר את הנושא. תשלומים אלה משמשים לטובת שיפור תשתיות המים והביוב הציבוריות ולרווחת כלל התושבים. אני קורא לתושבים בעלי חוב לשתף פעולה ולהסדירו במסגרת מטיבה זו".