ב"מי שבע" מנגישים לילדים הסברה בנושא חיסכון במים

"מי שבע", תאגיד המים של באר שבע ואופקים, מנגיש לילדים את ההסברה בנושא חיסכון במים ומניעת צריכות חריגות. התאגיד הפיק לאחרונה לומדה קצרה, אינטראקטיבית ומאוירת, באמצעותה נחשפים הילדים לסיטואציות יומיומית המתקיימות בביתם, ומאפשרת להם להבין טוב יותר כיצד מגיעים המים לברז ובאיזה אופן ניתן להימנע מבזבוז מים.

מדובר בלומדה ראשונה מסוגה שמופקת על ידי תאגיד מים וביוב בישראל, כאשר המטרות העיקריות הן לקדם כאמור את נושא החיסכון במים כבר מגיל צעיר, ובדרך זו לשקף לכלל ציבור התושבים את אחת הסיבות המרכזיות לצריכות מים חריגות שמקורן יכול לנבוע משלל סיבות, אותן תוכלו למצוא בלומדה.

בלומדה החדשה, דמות מאוירת של ילדה בשם רומי מסבירה על מסלול המים והאופן בו הם מגיעים אל הברזים בבית, על האופן בו מתמודדים עם האקלים בישראל באמצעות התפלה, כיצד ניתן לחסוך במים בחדר האמבטיה או באמצעות כל שימוש ביתי אחר וכיצד ניתן לשמור על צנרת המים והביוב תקינות לאורך זמן.

ללומדה החדשה >> לחצו כאן

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע":

 "חיסכון במים הוא פעולה חשובה, הן מבחינה אקולוגית והן מבחינה כלכלית. הסברה נכונה ואיכותית בנושא זה חשובה כבר מגיל צעיר ואנו ב'מי שבע' בחרנו להנגיש את הנושא בצורה אינטראקטיבית וחווייתית על מנת שהילדים יוכלו ליישם חיסכון במים ולעודד את הוריהם לפעול גם בהתאם. בשנה האחרונה, בה כולנו מצאנו את עצמנו זמן רב יותר בבית לאור הנסיבות, נרשמה עלייה משמעותית בצריכות המים שאינן כתוצאה מתקלה או נזילה. חשוב לנו לעודד צרכנות נבונה בתחום זה כשירות חשוב לציבור הלקוחות שלנו".