"מי שבע" גרסת ה - WhatsApp

תאגיד "מי שבע" שמח לבשר לתושבים על השקת ממשק חדש לקבלת שירות באמצעות יישומון ה-WhatsApp , המאפשר לתושבים לפנות אלינו בקלות, ביעילות ובמהירות.

היתרון המשמעותי בשירות ה - WhatsApp הוא שניתן לפנות לתאגיד מכל מקום לקבלת שירות יעיל ונוח, תוך קיצור זמני הטיפול. מאחר ורוב התושבים משתמשים בטלפון חכם, ב'מי שבע' מעריכים כי השירות החדש ינחל הצלחה גדולה ויהפוך לדרך הפנייה המועדפת על התושבים שכן, הוא זמין וקל לתפעול.

מדובר בעוד שלב חשוב ומשמעותי במהפכת השירות אשר מיושמת בתאגיד שמטרתה, שיפור והנגשת השירות עבור התושבים. לצד מגוון דרכי הפניה שמציע התאגיד כמו: אפליקציית "MAST!", אתר האינטרנט ומוקד השירות. כעת, התווסף ערוץ פנייה נוסף באמצעות יישומון ה - WhatsApp.

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע":

"מי שבע פועלים כל העת על מנת לשדרג ולשפר את מערך השירותים המוצעים לתושבים לצד האתגרים השוטפים בשגרה ובחירום. השימוש ביישומון ה -WhatsApp החדש נועד לקצר את זמני ההמתנה והטיפול וליצור ממשק קל וזמין לתפעול מכל מקום. השירות החדש הוא צעד נוסף ומשמעותי כחלק ממהפכת השירות לקידום שירותים טכנולוגיים מתקדמים שמוביל התאגיד בשנים האחרונות וימשיך להוביל גם בשנים הבאות".