מי שבע למען הקהילה

לרגל יום המעשים הטובים הארצי שהתקיים בשבוע שעבר, יצאו עובדי תאגיד המים והביוב מי שבע לפעילות נתינה למען הקהילה ביוזמה משותפת עם עיריית באר שבע. עובדי וקבלני תאגיד מי שבע נחלקו לחמש קבוצות כאשר כל אחת מהן הגיעה אל בית כנסת וותיק בעיר באר שבע וביצעה שם עבודות תחזוקה, גינון, פינוי ציוד, סדר, ארגון ושיפור פני המקום. 

המתנדבות והמתנדבים צבעו את ספסלי הישיבה בחצר, גגות וגדרות, ביצעו עבודות גינון בחצרות, פינוי ציוד ישן, הדברה, ותיקון ארונות חשמל. כמו כן, סייעו בסידור המטבח כולל החלפת חלק מהציוד החשמלי בציוד חדש.  עובדי מי שבע ציינו כי הם גאים להשתתף בפעילות למען הקהילה. התגובות מצד התושבים היו חמות ונרגשות והם קידמו את המתנדבים בברכה. 

ביום זה, בחרנו לעבוד עם המרכז החברתי לצילום "סנאפ!", אשר פועל על מנת לקדם שילוב תעסוקתי וחברתי עבור צעירים עם צרכים מיוחדים. "סנאפ!" היו אחראיים על תיעוד הפעילות במהלך היום בכלל המוקדים השונים ברחבי העיר באר שבע.

מנכ"ל מי שבע, אינג' מריו לובטקין: "מי שבע רואה בערך הנתינה כערך עליון. אנו רואים את תושבי הערים באר שבע ואופקים במרכז ופועלים כל העת על מנת לשפר את השירות שאנו מספקים עבורם. אנו מקיימים על בסיס קבוע תכניות חינוכיות בבתי הספר ומעורבים בקהילה. עבורנו, יום המעשים הטובים הפך למסורת של ממש כאשר ביום ייחודי זה כולנו נרתמים יחד לקידום מטרות חשובות. ישר כוח לכל העוסקים במלאכה". 

קרדיט צילום: המרכז החברתי לצילום "סנאפ!"