מי שבע ותיאטרון הפרינג' למען הקהילה

תאגיד המים והביוב "מי שבע" יחד עם תיאטרון הפרינג' בבאר שבע פועלים לרווחת התושבים. ביום שישי האחרון התקיימה קבלת שבת קהילתית וחגיגית שכללה הופעה של פבלו רוזנברג 

תאגיד המים והביוב "מי שבע" מקיים פעילויות שונות ומגוונות למען הקהילה לאורך כל השנה. כחלק מתוכנית רחבה של מעורבות התאגיד בקהילה מי שבע שותפים גם בפעילויות רווחה וחברה עבור התושבים בתחום הפנאי, הצגות, פעילות התנדבותית ועוד, וזאת על מנת להדק את הקשר של התאגיד עם הקהילה . במסגרת שיתוף פעולה שנרקם בין מי שבע לתיאטרון הפרינג', נולדה יוזמה חדשה בה הוחלט לקיים "שבת קהילתית" לתושבים. לפיכך, ביום שישי האחרון, התקיימה קבלת שבת קהילתית וחגיגית במיוחד הפתוחה לקהל הרחב ברחבת תיאטרון הפרינג' בבאר שבע. לאירוע זה הגיעו מאות תושבים ביניהם מנכ"ל התאגיד מריו לובטקין ויו"ר הדירקטוריון מוטי בן יהודה אשר נהנו ממפגש ישיר עם התושבים וחלקו יחד עם הקהילה הופעה של הזמר פבלו רוזנברג. מדובר בזמר ותיק ואהוב אשר מדבר לקהלים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד.

מנכ"לית תיאטרון הפרינג', אפרת זיו אספיס: "דווקא אחרי תקופה מורכבת של רגעים עצובים, מפחידים ומכעיסים היום גיליתי אור. אירוע צנוע בתיאטרון הפרינג' שנותן במה לאומנים מכל הסוגים, לצד קהילה משפחתית והאירוע הדליק אור גדול ועשה אדוות של אהבה ושמחה. קיבלנו את השבת אצלנו בתיאטרון בכל כך הרבה אושר, הכרת תודה, אהבת חינם, חיוכים שירה, ריקוד וצחוק. התרגשתי לראות משפחות עם ילדים, זוגות מבוגרים, חבורות של צעירים, אשכנזים ומזרחיים, חילוניים ודתיים אבל זה בכלל לא משנה כי כולם באו להנות ולמצוא שעתיים של אסקפיזם, במקום שיש בו רק תרבות בלי מסרים ובלי סיסמאות".

מנכ"ל מי שבע, אינג' מריו לובטקין: "מי שבע דואגים כל העת לפעול, ליצור ולהשתפר עבור התושבים, כחלק מהעמקת הקשר עם הקהילה בבירת הנגב, מי שבע שותפה מלאה לפעילויות הרווחה, החינוך, התרומה והפנאי בעיר לאורך כל השנה. אני מברך על שיתוף הפעולה עם תיאטרון הפרינג' שהיה שותף לקבלת שבת קהילתית שמחה עבור התושבים".