לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ג: "מי שבע" מציעים לסטודנטים שירותים דיגיטליים

לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ג:

"מי שבע" מציעים לסטודנטים שירותים דיגיטליים

מי שבע ממשיכים להנגיש את השירותים לסטודנטים המתגוררים בבאר שבע במטרה להקל עליהם לקראת שנת הלימודים הקרובה, באמצעות הנגשת תהליך החלפת המחזיקים (משלמים) באמצעות טופס ייעודי באפליקציית MAST! או באתר התאגיד.

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "נמשיך לפעול לשדרוג שירותים מתקדמים למען התושבים בכל עת"

שנת הלימודים האקדמית החדשה, תשפ"ג נפתחה בשעה טובה ביום א' (23.10.22). אלפי סטודנטים הלומדים באוניברסיטת בן גוריון, מתגוררים במהלך לימודיהם בדירות שכורות ובמעונות בעיר באר שבע. כחלק מההיערכות לשנה החדשה, תאגיד "מי שבע" ביצע את ההתאמות הנדרשות על מנת להמשיך ולספק בהצלחה, כמו אשתקד, את השירות לסטודנטים במטרה להקל עליהם את מעבר הדירה ולאפשר להם לבצע בקלות וביעילות את "החלפת המחזיקים". גם השנה הוקמה בבית הלקוח, במתחם באוניברסיטה, עמדה ייעודית המאוישת ע"י נציגי התאגיד למתן מידע ולביצוע פעולות בין היתר, החלפת מחזיקים.

ב"מי שבע" מסבירים כי מטרת הנגשת השירות עבור הסטודנטים באמצעות הדיגיטל היא שנתוני חשבונות המים יהיו מדויקים ומסודרים עבורם. לפי נתוני מי שבע, למעלה מ-1,500 פניות מקוונות התקבלו בשנת הלימודים האקדמית תשפ"ב. כעת, עם פתיחת השנה האקדמית החדשה, צופים במי שבע שמספר הפניות שיתקבלו יהיה גבוה יותר בעקבות המודעות לשירות היעיל והנוח.

במסגרת שיתוף פעולה בין תאגיד מי שבע לאגודת הסטודנטים באונ' בן גוריון, הסטודנטים יוכלו להגיש בקשה לביצוע החלפת מחזיקים, באמצעות אפליקציית MAST! או דרך אתר התאגיד על גבי טופס ייעודי. בסיום הטיפול, הפונה יקבל מענה חוזר המעדכן בדבר סטאטוס הטיפול במסרון ובדוא"ל לכתובת אותה ציין בפנייתו.

לטופס החלפת מחזיקים - לחצו כאן

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "קהילת הסטודנטים מהווה קבוצה נכבדת ורחבה מתוך לקוחותינו בעיר באר שבע. בימים אלה סטודנטים רבים עדיין עסוקים בסידורי המגורים שלהם לשנת הלימודים האקדמית שנפתחה לאחרונה. מטרתנו בתאגיד היא להקל עליהם ולהמשיך לתת שירות מקצועי ויעיל. אני מאחל לסטודנטים ולסטודנטיות שנת לימודים פורייה ובהצלחה".