דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

דרכי התקשרות

דרכי התקשרות

מעוניינים לחסוך זמן ולבצע פעולות ישירות דרך האתר ? אנחנו כאן בשבילכם בכל שאלה או בקשה.
לביצוע פעולות או בירורים, ניתן למלא דרך האתר טופס פניה או לבצע מגוון פעולות באמצעות טפסים דיגיטליים.

להלן דרכי התקשרות:

אפליקציית "!MAST" > להורדה דרך חנות האפליקציות בנייד
טופס פניה כללי > למעבר לטופס לחצו כאן
צ'אט עם נציג > לצ'אט עם נציג לחצו כאן
מוקד תקלות עירוני (106)> 1-800-303-707, 24/7
מוקד שירות לקוחות טלפוני> 1-800-071-562, שעות פעילות בימים א'-ה': 19:00-8:00

שעות פעילות מרכזי שירות הלקוחות בבאר-שבע ובאופקים

תושבים יקרים,
הדאגה לשלומכם ולבריאות הציבור עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו.
בשל התפשטות נגיף הקורונה, ובהתאם להנחיות התו הסגול, החל מתאריך 2/12/20 ניתן לזמן תור למרכז שירות הלקוחות בב"ש בנושאים הבאים בלבד: ביצוע תשלום, הסדר חוב וצריכה חריגה.
להלן עדכון לגבי שעות פעילות מרכזי שירות הלקוחות בב"ש ובאופקים:
יום א' בין השעות 18:00-08:00, ימים ב',ד',ה' בין השעות 15:00-08:00.
ביום ג' לא תתקיים קבלת קהל.

לזימון תור מראש למרכז שירות הלקוחות בבאר שבע >> לחצו כאן

פניות הציבור

ת"ד 5100, באר שבע 8415002
תיבת פניות הציבור - בכניסה למשרדי התאגיד.

הנהלת התאגיד ומשרדי התאגיד:

רחוב ההסתדרות 57, ת"ד 5100 באר שבע, 8415002