דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

דרכי התקשרות

דרכי התקשרות

מעוניינים לחסוך זמן ולבצע פעולות ישירות דרך האתר ? אנחנו כאן בשבילכם בכל שאלה או בקשה.
לביצוע פעולות או בירורים, ניתן למלא דרך האתר טופס פניה או לבצע מגוון פעולות באמצעות טפסים דיגיטליים.

להלן דרכי ההתקשרות עם התאגיד:

אפליקציית "!MAST" > להורדה דרך חנות האפליקציות בנייד
טופס פניה כללי > למעבר לטופס לחצו כאן
צ'אט עם נציג > לצ'אט עם נציג לחצו כאן
מוקד תקלות עירוני (106)> 1-800-303-707, 24/7
מוקד שירות לקוחות טלפוני> 1-800-071-562, שעות פעילות בימים א'-ה': 19:00-8:00

מרכז שירות הלקוחות בבאר-שבע

לקוחות יקרים, בשל התפשטות נגיף הקורונה, ניתן לזמן תור למרכז שירות הלקוחות בבאר שבע רק במקרים בהם הפונים מעוניינים לבצע הסדר תשלום בגין יתרת חוב.
לזימון תור מראש >  לחצו כאן 

מרכז שירות הלקוחות באופקים

רחוב הרצל 3, להלן שעות קבלת קהל:
יום א': 18:00-08:00
ימים ב', ד', ה': 15:00-08:00
יום ג': 18:00-14:00

פניות הציבור

ת"ד 5100, באר שבע 8415002
תיבת פניות הציבור - בכניסה למשרדי התאגיד.

הנהלת התאגיד ומשרדי התאגיד:

רחוב ההסתדרות 57, ת"ד 5100 באר שבע, 8415002

טלפון: 08-9524400