דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

דרכי התקשרות

דרכי התקשרות

מעוניינים לחסוך זמן ולבצע פעולות ישירות דרך האתר ? אנחנו כאן בשבילכם בכל שאלה או בקשה.
לביצוע פעולות או בירורים, ניתן למלא דרך האתר טופס פניה או לבצע מגוון פעולות באמצעות טפסים דיגיטליים.

להלן דרכי התקשרות:

אפליקציית "!MAST" > להורדה דרך חנות האפליקציות בנייד
טופס פניה כללי > למעבר לטופס לחצו כאן
מוקד תקלות עירוני (106)> 1-800-303-707, 24/7
מוקד שירות לקוחות טלפוני> 1-800-071-562, שעות פעילות בימים א'-ה': 19:00-8:00
חדש! פנייה באמצעות אפליקציית WhatsApp > לחצו כאן

שעות פעילות מרכזי שירות הלקוחות בבאר-שבע ובאופקים

תושבים יקרים,
החל מיום א', 1/8/21 ניתן לזמן תור למרכזי שירות הלקוחות בב"ש ובאופקים לבעלי תו ירוק או בהצגת בדיקת קורונה שלילית בטווח של עד 72 שעות.
הגעה למרכזי שירות הלקוחות בבאר שבע ובאופקים בזימון תור מראש בלבד.

להלן שעות פעילות מרכז שירות הלקוחות בבאר שבע בזימון תור מראש:
יום א' בין השעות 8:00-18:00
ימים ב',ד',ה' בין השעות 8:00-15:00
בימי ג' לא תתקיים קבלת קהל במרכז שירות הלקוחות בב"ש.
כתובת: ההסתדרות 57, באר שבע

להלן שעות פעילות מרכז שירות הלקוחות באופקים בזימון תור מראש:
יום א' בין השעות 8:00-18:00
ימים ב',ד',ה' בין השעות 8:00-15:00
ימי ג' בין השעות 14:00-18:00
כתובת: הרצל 3, אופקים

לזימון תור >> לחצו כאן

פניות הציבור

ת"ד 5100, באר שבע 8415002
תיבת פניות הציבור - בכניסה למשרדי התאגיד.

דובר התאגיד 

לפניות מגופי תקשורת ניתן לפנות לדובר התאגיד - "גלאי תקשורת"

הנהלת התאגיד ומשרדי התאגיד:

רחוב ההסתדרות 57, ת"ד 5100 באר שבע, 8415002