דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

דרכי התקשרות

דרכי התקשרות

מעוניינים לחסוך זמן ולבצע פעולות ישירות דרך האתר ? אנחנו כאן בשבילכם בכל שאלה או בקשה.
לביצוע פעולות או בירורים, ניתן למלא דרך האתר טופס פניה או לבצע מגוון פעולות באמצעות טפסים דיגיטליים.

להלן דרכי התקשרות:

אפליקציית "!MAST" > להורדה דרך חנות האפליקציות בנייד
טופס פניה כללי > למעבר לטופס לחצו כאן
צ'אט עם נציג > לצ'אט עם נציג לחצו כאן
מוקד תקלות עירוני (106)> 1-800-303-707, 24/7
מוקד שירות לקוחות טלפוני> 1-800-071-562, שעות פעילות בימים א'-ה': 17:00-8:00

שעות פעילות מרכזי שירות הלקוחות בבאר-שבע ובאופקים

תושבים יקרים,
הדאגה לשלומכם ולבריאות הציבור עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו.
בשל התפשטות נגיף הקורונה, ובהתאם להחלטת הממשלה בדבר סגר,
לא תתקיים קבלת קהל במרכזי שירות הלקוחות בבאר שבע ובאופקים החל מיום ב', 28/12/20 ועד להודעה חדשה.
לשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני – ניתן להתעדכן באתר התאגיד.

התאגיד ממשיך לעמוד לשירותכם, לבירורים ולביצוע פעולות מבלי לצאת מהבית:
אפליקציית "!MAST"
אתר התאגיד: www.mey7.co.il
מוקד שירות הלקוחות הטלפוני במספר 1-800-071-562
לדיווח על תקלות 24/7: המוקד העירוני - 1-800-303-707 (106)

פניות הציבור

ת"ד 5100, באר שבע 8415002
תיבת פניות הציבור - בכניסה למשרדי התאגיד.

דובר התאגיד 

לפניות מגופי תקשורת ניתן לפנות לדובר התאגיד - מר יוסי יודקוביץ' "גלאי תקשורת"

הנהלת התאגיד ומשרדי התאגיד:

רחוב ההסתדרות 57, ת"ד 5100 באר שבע, 8415002