דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

"מי שבע" בעידן התפשטות נגיף הקורונה

"מי שבע" בעידן התפשטות נגיף הקורונה

תושבים יקרים, בתקופה רגישה זו, הדאגה לשלומכם ולבריאות הציבור חשובה לנו ועומדת בראש סדר העדיפויות.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות,
חלה חובת עטיית מסכה בחללים סגורים.

להלן שעות פעילות מרכזי שירות הלקוחות בזימון תור מראש:
יום א' בין השעות 8:00-18:00
ימים ב',ד',ה' בין השעות 8:00-15:00
יום ג' בין השעות 14:00-18:00    

לזימון תור >> לחצו כאן

לבירורים ולביצוע פעולות מבלי לצאת מהבית: אפליקציית "!MAST" | אתר התאגיד: www.mey7.co.il
מוקד שירות הלקוחות הטלפוני 1-800-071-562
לדיווח על תקלות 24/7: המוקד העירוני 1-800-303-707 (106)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
אגף הנדסה
לשעות פעילות ודרכי התקשרות לחצו כאן
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

צוותי התפעול וההנדסה של התאגיד ממשיכים לפעול לשמירה על רציפות אספקת המים והשבת הביוב.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
מחלקת חירום וביטחון מים בתאגיד פועלת באופן רציף וממשיכה לבצע את בדיקות איכות המים על פי תכנית סדורה.
בהתאם לממצאי הבדיקות, הנחיות רשות המים ומשרד הבריאות, אין כל קשר בין נגיף הקורונה לאיכות מי השתייה בברזים.
הנגיף אינו עובר דרך מערכות המים והביוב, ועל כן אין כל סכנה מהידבקות בנגיף דרך מערכות אלו.
"מי שבע" כן ממליצים על החזקת מלאי מים סבירה לזמני חירום ושיבושים אפשריים במשק המים אך לא בשל נגיף הקורונה.

תשובות לשאלות