דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

"מי שבע" בעידן התפשטות נגיף הקורונה

"מי שבע" בעידן התפשטות נגיף הקורונה

תושבים יקרים, בתקופה רגישה זו, הדאגה לשלומכם ולבריאות הציבור חשובה לנו ועומדת בראש סדר העדיפויות.

בשל התפשטות נגיף הקורונה, ובהתאם להנחיות התו הסגול, החל מתאריך 2/12/20 ניתן לזמן תור למרכז שירות הלקוחות בב"ש בנושאים הבאים בלבד: ביצוע תשלום, הסדר חוב וצריכה חריגה.
להלן עדכון לגבי שעות פעילות מרכזי שירות הלקוחות בב"ש ובאופקים:
יום א' בין השעות 18:00-08:00, ימים ב',ד',ה' בין השעות 15:00-08:00.
ביום ג' לא תתקיים קבלת קהל.

לבירורים ולביצוע פעולות מבלי לצאת מהבית באמצעות:
אפליקציית "!MAST"
אתר התאגיד: www.mey7.co.il
מוקד שירות הלקוחות הטלפוני בימים א'-ה' בין השעות: 19:00-08:00
1800-071-562
לדיווח על תקלות 24/7: המוקד העירוני 1-800-303-707 (106)

----------------------------------------------------------------------
אגף הנדסה
לשעות פעילות ודרכי התקשרות לחצו כאן
----------------------------------------------------------------------

התאגיד ממשיך לעמוד לשירותכם ולספק מענה במהירות האפשרית, במגוון ערוצים וזאת, ללא צורך לצאת מהבית - פשוט, קל ונח!
אפליקציית !MAST>>>
www.mast.co.il
אתר האינטרנט >>>
www.mey7.co.il
מוקד השירות הטלפוני >>> 1-800-071-562
ימים א׳ - ה׳ בין השעות 08:00 - 19:00
----------------------------------------------------------------------------------------------------

צוותי התפעול וההנדסה של התאגיד ממשיכים לפעול לשמירה על רציפות אספקת המים והשבת הביוב.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
מחלקת חירום וביטחון מים בתאגיד פועלת באופן רציף וממשיכה לבצע את בדיקות איכות המים על פי תכנית סדורה.
בהתאם לממצאי הבדיקות, הנחיות רשות המים ומשרד הבריאות, אין כל קשר בין נגיף הקורונה לאיכות מי השתייה בברזים.
הנגיף אינו עובר דרך מערכות המים והביוב, ועל כן אין כל סכנה מהידבקות בנגיף דרך מערכות אלו.
"מי שבע" כן ממליצים על החזקת מלאי מים סבירה לזמני חירום ושיבושים אפשריים במשק המים אך לא בשל נגיף הקורונה.

תשובות לשאלות