דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

"מי שבע" בעידן התפשטות נגיף הקורונה

"מי שבע" בעידן התפשטות נגיף הקורונה

תושבים יקרים, בתקופה רגישה זו, הדאגה לשלומכם ולבריאות הציבור חשובה לנו ועומדת בראש סדר העדיפויות.

החל מיום א', 1/8/21 ניתן לזמן תור למרכזי שירות הלקוחות בב"ש ובאופקים לבעלי תו ירוק או בהצגת בדיקת קורונה שלילית בטווח של עד 72 שעות.
הגעה למרכזי שירות הלקוחות בבאר שבע ובאופקים בזימון תור מראש בלבד.

להלן שעות פעילות מרכז שירות הלקוחות בבאר שבע בזימון תור מראש:
יום א' בין השעות 8:00-18:00
ימים ב',ד',ה' בין השעות 8:00-15:00
בימי ג' לא תתקיים קבלת קהל במרכז שירות הלקוחות בב"ש.

להלן שעות פעילות מרכז שירות הלקוחות באופקים בזימון תור מראש:
יום א' בין השעות 8:00-18:00
ימים ב',ד',ה' בין השעות 8:00-15:00
ימי ג' בין השעות 14:00-18:00

לזימון תור >> לחצו כאן

לבירורים ולביצוע פעולות מבלי לצאת מהבית: אפליקציית "!MAST" | אתר התאגיד: www.mey7.co.il
מוקד שירות הלקוחות הטלפוני 1-800-071-562
לדיווח על תקלות 24/7: המוקד העירוני 1-800-303-707 (106)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
אגף הנדסה
לשעות פעילות ודרכי התקשרות לחצו כאן
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

צוותי התפעול וההנדסה של התאגיד ממשיכים לפעול לשמירה על רציפות אספקת המים והשבת הביוב.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
מחלקת חירום וביטחון מים בתאגיד פועלת באופן רציף וממשיכה לבצע את בדיקות איכות המים על פי תכנית סדורה.
בהתאם לממצאי הבדיקות, הנחיות רשות המים ומשרד הבריאות, אין כל קשר בין נגיף הקורונה לאיכות מי השתייה בברזים.
הנגיף אינו עובר דרך מערכות המים והביוב, ועל כן אין כל סכנה מהידבקות בנגיף דרך מערכות אלו.
"מי שבע" כן ממליצים על החזקת מלאי מים סבירה לזמני חירום ושיבושים אפשריים במשק המים אך לא בשל נגיף הקורונה.

תשובות לשאלות