דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

כתבות ופרסומים

כתבות ופרסומים

יום המעשים הטובים – "מי שבע" נרתמים למען הקהילה

יום המעשים הטובים – "מי שבע" נרתמים למען הקהילה להרחבה להרחבה

"מי שבע" יחליף מידית את קו המים הישן בשד' ירושלים לטובת שיפור אמינות אספקת המים

"מי שבע" יחליף מידית את קו המים הישן בשד' ירושלים לטובת שיפור אמינות אספקת המים הקו הישן שהונח עוד בשנות ה-80 יוחלף במקטע חדש באורך 400 מטר ובקוטר של 280 מ"מ במטרה לשפר את אספקת המים באזור אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "העבודות להחלפת הקו הן חלק מתוכנית ההשקעות השנתית של התאגיד בתשתיות המים והביוב בעיר"

"מי שבע" יחליף מידית את קו המים הישן בשד' ירושלים לטובת שיפור אמינות אספקת המים להרחבה להרחבה

"מי שבע" תרם כ-100 מחשבים למען תלמידים לטובת למידה מרחוק

"מי שבע" תרם כ-100 מחשבים למען תלמידים לטובת למידה מרחוק המחשבים שתרם "מי שבע" יועברו לאחר החלפת חומרה והתקנת תוכנות הנדרשות ללמידה מרחוק לתלמידים בבאר שבע שלהם אין מחשב שיכול לשמש אותם אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "אנו מחזקים את ידיהם של כל המתנדבים במיזם זה וקוראים לכל מי שיכול לסייע ולתרום מחשבים שאינם בשימוש – לעשות זאת"

"מי שבע" תרם כ-100 מחשבים למען תלמידים לטובת למידה מרחוק להרחבה להרחבה

בדיקות איכות המים לסיכום שנת 2020: מי השתייה בבאר שבע ובאופקים ראויים לשימוש

בדיקות איכות המים לסיכום שנת 2020: מי השתייה בבאר שבע ובאופקים ראויים לשימוש "מי שבע", תאגיד המים של באר שבע ואופקים, מפרסם את דו"ח איכות המים לסיכום שנת 2020, במסגרתו נערכו כ – 1,422 בדיקות איכות מים ברשתות המים העירוניות בבאר שבע ובאופקים. אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "גם בשנה זו, המים שסופקו לתושבי באר שבע ואופקים עמדו בכל התקנים הנדרשים לפי תקנות בריאות העם לאיכותם התברואתית של מי השתייה. נמשיך לפעול לשמירה על טיב איכות המים"

בדיקות איכות המים לסיכום שנת 2020: מי השתייה בבאר שבע ובאופקים ראויים לשימוש להרחבה להרחבה

"מי שבע" מסכמים את שנת 2020 עם עלייה של כ - 100% בביקוש לשירותי הדיגיטל

ב"מי שבע" נרשמה עלייה של כ- 100% בביקוש לשירותי הדיגיטל בשנת 2020 תאגיד המים של באר שבע ואופקים מסכם את שנת 2020 בהיבטי מתן השירות ללקוחות בבאר שבע ובאופקים. בשנה האחרונה, לאור הנחיות הריחוק החברתי, נרשמה עלייה של כ- 100% בשימוש בערוצי השירות בדיגיטל עם למעלה מ-37.4 אלף פניות ועלייה של כ-20% בפניות למוקד הטלפוני עם כ-154 אלף פניות וזאת במקום הגעה למרכזי שירות הלקוחות. אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "הנתונים המעידים על השימוש הגובר בפלטפורמת השירותים מרחוק, מעיד על אמון התושבים באופן בו אנו מציעים את שירותינו בדגש על התקופה המאתגרת עמה כולנו מתמודדים"

"מי שבע" מסכמים את שנת 2020 עם עלייה של כ - 100% בביקוש לשירותי הדיגיטל להרחבה להרחבה