דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

שירות לקוחות

שירות לקוחות

תאגיד מי שבע שם את הצרכן בעדיפות עליונה בכל הקשור לאיכות השירות, מקצועיות ואדיבות בשירות הפרונטלי, הטלפוני והשירותים המקוונים.

מרכז שירות הלקוחות בבאר-שבע מונה כ-8 נציגות, 2 דיילות שירות ואחראית משמרת. מרכז השירות באופקים מונה כ-2 נציגות שירות ומנהלת סניף.

כלל נותני השירות בתאגיד מקבלים הכשרה מקצועית ומקיפה בכלל התחומים. כמו כן, הוקם מוקד טלפוני ייעודי הנותן מענה לתושבי באר שבע ואופקים. כל זאת תוך מחויבות למתן שירות מיטבי, מקצועי ואמין לשביעות רצון הלקוחות, עפ"י אמנת השירות אשר מגדירה עמידה בקריטריונים גבוהים.

התאגיד ממשיך במהפכת השירות ! מרכז שירות הלקוחות בבאר שבע פועל עפ"י "זימון תורים מראש" באופן מלא. מדובר בשירות פשוט ונוח, אשר הוטמע ע"י התאגיד לרווחת הלקוחות, במטרה לשפר את השירות וזמני ההמתנה.

תאגיד מי שבע פועל ללא הרף ובמסגרת הכלים והסמכויות שברשותו על מנת לייעל תהליכי עבודה ולהטמיע כלים טכנולוגיים חדשניים לטובת שיפור השירות וחווית הלקוח. התאגיד מציע שירותים דיגיטליים שונים, וביניהם: אפליקציית התאגיד - "!MAST", אתר התאגיד, ניוזלטר המופץ אחת לחודשיים ועמוד פייסבוק הזמין עבורכם. זאת על מנת לספק מענה מתקדם, נוח, קל, מהיר ויעיל לביצוע פעולות מורכבות ופשוטות, תוך יכולת מעקב ובקרה על ביצוע בזמן אמת.