דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

שירות לקוחות

שירות לקוחות

תאגיד מי שבע שם את הצרכן בעדיפות עליונה בכל הקשור לאיכות השירות, מקצועיות ואדיבות בשירות הפרונטלי והטלפוני.

מרכז שירות הלקוחות בבאר-שבע מונה כ-8 נציגות, 2 דיילות שירות ואחראית משמרת. מרכז השירות באופקים מונה כ-2 נציגות שירות ומנהלת סניף.

כלל נותני השירות בתאגיד מקבלים הכשרה מקצועית ומקיפה בכלל התחומים. כמו כן, במהלך השנה האחרונה שודרג מרכז השירות בבאר שבע, לרבות הוספת עמדות שירות ועמדת שירות עצמי. כל זאת תוך הבנה ומחויבות למתן שירות מיטבי, מקצועי ואמין לשביעות רצון הלקוחות, עפ"י אמנת השירות אשר מגדירה עמידה בקריטריונים גבוהים.

התאגיד ממשיך במהפכת השירות ! מרכז שירות הלקוחות בבאר שבע פועל עפ"י "זימון תורים מראש" באופן מלא. מדובר בשירות חדשני, פשוט ונוח, אשר הוטמע ע"י התאגיד לרווחת הלקוחות, במטרה לשפר את השירות וזמני ההמתנה.

כתוצאה מהטמעת שירות זימון תורים, ניכר שיפור משמעותי בזמני ההמתנה במרכז שירות הלקוחות בב"ש אשר נאמדים כיום על כ- 5 דקות בממוצע!

תאגיד מי שבע פועל ללא הרף ובמסגרת הכלים והסמכויות שברשותו על מנת לייעל תהליכי עבודה ולהטמיע כלים טכנולוגיים חדשניים לטובת שיפור השירות וחווית הלקוח.