דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

תאגיד 'מי שבע' מסכם את שנת 2018

תאגיד 'מי שבע' מסכם את שנת 2018

במסגרת כנס שנתי שערך תאגיד המים והביוב 'מי שבע' הוצגו הפעילויות והביצועים לשנת 2018, נבחרו העובדים המצטיינים והוצגו ביצועי התאגיד ביחס לשנה החולפת. ב-2018 הוביל התאגיד הישגים משמעותיים וביניהם; השקעה של כ-50 מלש"ח בשיקום, בשדרוג ובפיתוח תשתיות מים וביוב, שיפור באיכות השירות לצרכן - נרשמה ירידה של כשתי דקות בממוצע זמן ההמתנה במרכז שירות הלקוחות וגידול של כ-27% בשימוש בערוצים הדיגיטליים.

 

בכנס נכחו עובדי התאגיד, ההנהלה וחברי הדירקטוריון, בין האורחים נכח מר יורם נחמן, מנכ"ל עיריית אופקים. בשנה שחלפה קצר התאגיד הישגים חשובים בתחום השירות וכמו כן צלח התאגיד אתגרים רבים שעמדו בפניו מתחילת דרכו ועד היום ובשנת 2018 בפרט. בכנס המסכם את פעילות התאגיד לשנת 2018- נבחרו העובדים המצטיינים שהותירו חותם חיובי ומשמעותי כל אחת בתחומו, סייעו ותרמו  לתאגיד להגיע לנקודה שבה הוא ניצב כיום. העובדים שנבחרו כמצטיינים מאופיינים בתודעת שירות גבוהה, יוזמה, חריצות והגדלת ראש. במעמד הכנס הוענקו תעודות הערכה ומילים חמות לעובדים המצטיינים, למקבלי ציון לשבח ואף לעובדי העשור - העובדים שזכו לשבחים: סיוון נבו, דויד שלוש, יקיר הרוש, ג'ילדה מיקולצקי, אוסנת שלי, לאוניד צנטר, שרית רוזנטל, הגר שיטרית, עדן מלסה, ניצה ביטון, שיר פוריאן, עדי מנשירוב.

 

איכות השירות לצרכן השתפרה משמעותית במהלך שנת 2018. ממוצע זמני ההמתנה במרכזי שירות הלקוחות התקצרו בכ-שתי דקות, ועומדים כיום על כ-9 דקות. כך גם השתפר ממוצע זמן ההמתנה במוקד הטלפוני, ועומד כיום על זמן המתנה של כדקה ו-15 שניות. בתחום הדיגיטל, קיימת התפתחות וצמיחה מתמדת, כך למשל אפליקציית MAST של התאגיד מספקת מגוון רב של שירותים לתושב בגישה מרחוק וללא צורך בהגעה למרכזי השירות. אתר האינטרנט של התאגיד, האפליקציה, עמוד הפייסבוק והניוזלטר מנגישים את השירותים והמידע החיוניים לתושב, בצורה נוחה ויעילה.

 

כמו כן, בשנת 2018 התמודד התאגיד עם כ-2,967 סתימות ביוב וכ-2,079 פיצוצי מים. הושקעו כ-50 מיליון ש"ח בשדרוג ובפיתוח תשתיות מים וביוב אשר מתוכם, כ-23 מיליון ש"ח הושקעו בשיקום ובשדרוג תשתיות בשכונות הותיקות, והיתר הושקעו בפיתוח תשתיות מים וביוב ובהחלפות מדי מים לתושבים. בשנת 2019, ימשיך התאגיד להשקיע בפיתוח, שיקום ושדרוג של תשתיות המים והביוב בבאר שבע ואופקים.  

 

מנכ"ל תאגיד 'מי שבע', מריו לובטקין: "התאגיד הינו גוף האמון על הובלה אמינה ואיכותית של שירותי המים וסילוק השפכים בבאר שבע ובאופקים. גם בשנת 2018, פעלנו לייעול ולשיפור תהליכי העבודה לרווחת התושבים. פעלנו לחיזוק מערך השירות והרחבנו את מגוון השירותים הדיגיטליים. העצמנו את הקשר עם התושבים באמצעות מפגשים ציבוריים ואישיים ועוד. האיכות ותפיסת השירות הן שמובילות וימשיכו להוביל את התאגיד בפעילותו גם בשנים הבאות. העובדים המצטיינים מהווים דוגמה ומופת לעמיתיהם ומייצגים את ערכי התאגיד, הם שיובילו את התאגיד להגשים את חזונו על הצד הטוב ביותר".