דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

'מי שבע" זכה במקום השני בתחרות "מצוינות בשירות"

'מי שבע' זכה במקום השני בתחרות "מצוינות בשירות"

במסגרת תחרות המצוינות שמוביל מזה 15 שנים המרכז הישראלי לניהול (המי"ל)- זכה תאגיד 'מי שבע' במקום השני בקטגורית 'מגזר ציבורי', בזכות מהלך 'שירות זורם'

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מוביל את תרבות הניהול בישראל על ידי שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח ומשמש מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים.

תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח היא פרויקט ייחודי שמטרתו קידום והעצמת המודעות לשירות מצטיין בישראל והוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכים יוצאי דופן בתחום השירות. התחרות מסייעת לחברות למדוד את אסטרטגיית השירות שלהן ביחס לסביבה העסקית בה הן פועלות וזאת במטרה לעודד ולרתום אותן לשיפור שירות מתמיד.

התאגיד בחר להגיש מועמדותו לתחרות ב-2017 לאור הישגיו בתחום השירות ב-2016, שהם תוצאה של 'מהפכת השירות' שהתאגיד מוביל בשנים האחרונות, החל משנת 2012, וימשיך להוביל גם בשנים הבאות.

תחרות המצוינות בשירות התקיימה זאת השנה ה-15 ומהווה מדד חשוב ומרכזי בתחום השירות וחוויית הלקוח עבור החברות המשתתפות, שמשקיעות משאבים רבים בהעלאת רף המצוינות עם התגברות התחרות בתחום.

מנכ"ל 'מי שבע', מריו לובטקין: "בתאגיד פועלים ללא לאות לייעול ולשיפור השירות לטובת תושבי באר שבע ואופקים. את המקום השני קטף התאגיד בזכות המהלכים שהובלנו לאורך השנים האחרונות שמטרתם להעניק את השירות המיטבי לתושבי ב"ש ואופקים. נמשיך לפעול לשיפור מתמיד בחוויית הלקוח במוקד הטלפוני ובמרכזי שירות הלקוחות גם בשנים הבאות".