דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

חדש ! עמדת שירות "אקספרס" של מי שבע באגף הגבייה של עיריית באר שבע

חדש ! עמדת שירות "אקספרס" של מי שבע באגף הגבייה של עיריית באר שבע

בעמדה החדשה ניתן לבצע החלפת מחזיקים/הארכת תוקף שכירות בנכס. בנוסף, ניתן לקבל שירות במגוון תחומים הקשורים לפעילות התאגיד.

עמדת השירות החדשה, המאוישת על ידי נציגת שירות מטעם התאגיד, הוקמה כחלק משיתוף פעולה בין עיריית באר שבע לבין תאגיד "מי שבע", וזאת על מנת לשפר את השירות לתושבים. עמדת השירות מאפשרת סגירת מעגל טיפול מול שני הגופים במעמד אחד ! אין צורך להגיע ל 2 מקומות,  מקבלים טיפול ומענה מ- 2 גופים במקום אחד .

עמדת השירות הוקמה בעיקר לשם ביצוע תהליך החלפת המחזיקים בנכס, המתבצע בעת מכירה, קנייה או שכירות, או בעת הארכה/סיום תוקף שכירות בנכס.

העמדה הוקמה באגף הגבייה על מנת להנגיש את שירותי התאגיד כשירות משלים לתושב. כאמור, ניתן לקבל שירות גם בתחומים נוספים; עדכון נפשות, ביצוע תשלומים, בירורים כלליים ועוד.

הצבת העמדה באגף הגבייה של העירייה מצטרפת ליוזמות נוספות של התאגיד שהובילו לשיפור השירות ולצמצום זמני ההמתנה באמצעות מגוון שירותים דיגיטליים חדשניים, וכל זאת על מנת להקל על הלקוח ולספק אפשרויות לביצוע פעולות ולקבלת שירות מרחוק. בין השירותים הדיגיטאליים הזמינים לתושב; זימון תורים מראש באמצעות האפליקציה/אתר התאגיד/ המוקד הטלפוני, צ'אט ישיר עם נציג שירות באמצעות האפליקציה, טפסים דיגיטליים, קבלת חשבוניות בדוא"ל, ביצוע תשלום אונליין באמצעות שירות 'צלם-שלם' באפליקציה/באתר התאגיד ותזמון שיחה טלפונית באמצעות האפליקציה ללא חיוג וללא המתנה!.

מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "ב 2016 הציג התאגיד שיפור ניכר של כ- 70% בממוצע זמני המתנה ביחס לאשתקד, זאת ניתן לזקוף למהפכת השירות שהוביל וממשיך להוביל התאגיד בשנים האחרונות. הצבת העמדה החדשה באגף הגבייה של העירייה היא המשך שיפור וייעול תהליכי השירות לרווחת התושבים , תוך מתן מענה איכותי, מקצועי, יעיל ומהיר".