דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

זימון תורים מראש

זימון תורים מראש

זימון תורים מראש – מהפכת השירות בתאגיד "מי שבע".

מערכת "זימון תורים מראש" ממשיכה לקצור הצלחות ולייעל את זמני ההמתנה.

מערכת "זימון תורים מראש" הינה חלק ממגוון החידושים הטכנולוגיים שהטמיע התאגיד במהלך השנים האחרונות. שירות זה מאפשר לתושבים להזמין תור מראש לקבלת שירות במשרדי התאגיד במגוון דרכים ביניהם; אפליקציית "וואטר- לי", אתר האינטרנט והמוקד הטלפוני.

מערכת "זימון תורים מראש" הושקה בחודש פברואר 2016. מיום השקת השירות חלה ירידה חדה בכמות הפניות ובזמני ההמתנה.

כך שבחודש יוני 2016 ממוצע זמן ההמתנה ירד ל-7 דקות בלבד! לצורך ההשוואה בתקופה מקבילה אשתקד ממוצע זמן ההמתנה נאמד בכ- 30 דקות. מדובר במגמת שיפור של כ-76%. כמו כן, נמשכת מגמת העלייה במספר הלקוחות הבוחרים להשתמש במגוון השירותים מרחוק ובכך לחסוך זמן יקר, מדובר בעלייה משמעותית של כ- 12% בהשוואה לחודש יוני אשתקד.

ניתן לזקוף נתונים מרשימים אלו לזכות "מהפיכת השירות" שהתאגיד ממשיך להוביל במהלך שלוש השנים האחרונות להעצמה ולקידום איכות השירות בכלל ערוצי השירות לרווחת התושבים. ביניהם, האפליקציה בה ניתן לבצע מגוון פעולות: הזמנת תור מראש למרכז השירות הפרונטלי, קבלת חשבוניות בדוא"ל, ביצוע תשלומים, צפייה בחשבוניות, דיווח על תקלות מים וביוב, דיווח של קריאת מונה ועוד. התאגיד משיק בימים אלה אתר אינטרנט חדש בו תוכלו למצוא מידע נרחב וחיוני לשימושכם. כמו כן ,לבצע פעולות בטפסים מקוונים, תשלומים און ליין, תיק תושב ועוד.

לדברי מנכ"ל התאגיד, מריו לובטקין: "תאגיד "מי שבע" פועל ללא לאות לשיפור השירות למען רווחת התושבים, אנו שמים לנגד עינינו תמיד את טובת התושבים, נמשיך לפעול לשיפור השירות והנגשת המידע ללקוחותינו כך שיוכלו להשתמש בשירותי התאגיד בדרך האפקטיבית והנוחה ביותר עבורם תוך חסכון של זמן יקר ומשאבים. עוד ידינו נטויה".