דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

בשנת 2016 חל שיפור משמעותי בזמני ההמתנה

בשנת 2016 חל שיפור משמעותי בזמני המתנה

בשנים 2015-2016 בוצעה ב'מי שבע' הטמעה מאסיבית של מגוון שירותים דיגיטליים חדשניים, במטרה להקל על הלקוח ולספק אפשרויות לביצוע פעולות ולקבלת שירות מרחוק. התאגיד פעל להטיב וליעל את חווית השירות, ובכך צמצם את כמות הופעתם של תושבים במרכזי השירות ובמוקדים השונים בכ- 17% כנגזרת משיפור באיכות השירות ומהטמעת השירותים הדיגיטליים שהיוו חלופה. התושבים שהגיעו לתאגיד, מבלי להשתמש באחד מהכלים הדיגיטליים - התקבלו במהירות, באדיבות ואף נהנו ממרכז השירות ששודרג בנראותו לטובת התושבים (לפי סקרי דעת קהל).

מהפכת השירות של שנת 2016 בתאגיד 'מי שבע' כללה זימון תורים באופן מלא באמצעות האפליקציה, אתר התאגיד והמוקד הטלפוני. כמו- כן, הטמיע התאגיד חדשנות טכנולוגית באפליקציה : צ'ט ישיר עם נציג שירות לקוחות, הטמעת טפסים דיגיטליים, זימון תורים מראש, רישום לחשבונית הדוא"ל של הלקוח וביצוע תשלום דיגיטלי באמצעות שירות 'צלם- שלם'. לאחרונה, הושק שירות דיגיטלי חדש "תזמון שיחה" טלפונית באמצעות האפליקציה - תזמון שיחה למוקד הטלפוני "בפשטות ובקלות" ללא חיוג וללא המתנה! נרשמים לשירות בהתאם להנחיות, בוחרים את נושא הבירור הרלוונטי והמערכת תתזמן לכם שיחה ישירות עם נציג ותיצור עמכם קשר כאשר יגיע תורכם.

מערכת "זימון תורים מראש" הושקה בפברואר 2016 וכבר עם השקתה חלה ירידה חדה בכמות הפניות ובזמני ההמתנה. כמו- כן, נמשכת מגמת העלייה במספר הלקוחות הבוחרים להשתמש במגוון השירותים מרחוק ובכך לחסוך זמן יקר- כך שבשנה שחלפה כמעט מחצית מהלקוחות שטופלו במרכז השירות בשנת 2016- זימנו תור מראש באחד מן העזרים הטכנולוגיים. מהלך זימון תורים מראש תורם ומוביל להתנהלות נכונה וחוסך זמן יקר לתושבים ,עובדה שניכרת בצמצום משמעותי בזמני ההמתנה.

ניתן לזקוף נתונים מרשימים אלו למהפכת השירות שהתאגיד ממשיך להוביל במהלך שלוש השנים האחרונות, להעצמה ולקידום איכות השירות בכלל הערוצים.

דברי מנכ"ל התאגיד, מריו לובטקין: "מדובר בחדשנות דיגיטלית שמעידה על היותנו גוף מוביל במתן שירות לתושבים, המפעיל חשיבה מכוונת עבור התושב - באמצעותה המידע מונגש ופשוט, המאפשר שימוש בשירותי התאגיד בדרך האפקטיבית והנוחה ביותר עבור התושבים, תוך חסכון זמן יקר, נמשיך לפעול במרץ לשיפור השירות באמצעים העומדים לרשותנו והרחבתם".