דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

עמדת שירות של 'מי שבע' בשכונת נחל בקע

עמדת שירות של 'מי שבע' בשכונת נחל בקע

כחלק משיתוף הפעולה של התאגיד עם נציגי השכונות ברחבי העיר, הקים התאגיד עמדת שירות "אקספרס" בשכונת נחל בקע, שהקנתה לתושבים שירות יעיל ומקצועי בכל הנוגע לענייני המים.

עמדת השירות היא תוצר של סדרת מפגשים שמקיים התאגיד מזה מספר חודשים עם תושבי השכונות, ונועדה להקנות מענה בזמן אמת לפניות התושבים, לטובת הסברה אודות פעילות ותחומי האחריות של התאגיד בקרב התושבים.

בפגישה עם נציגות תושבי שכונת נחל בקע בוצעה חשיבה משותפת כיצד לתת את המענה הטוב ביותר לצרכי תושבי השכונה, כך עלה הרעיון על הצבת עמדת שירות ב-13.9 במוקד הקהילתי בשכונה שסיפקה שירות במהלך כל שעות היום לרווחת כלל תושבי השכונה במגוון נושאים; החלפת משלמים, עדכון נפשות, תשלומים וקבלת מידע כללי.

במסגרת פעילות העמדה הסבירה נציגת שירות לתושבים על מגוון השירותים הניתנים ללקוח מטעם התאגיד, לרבות השימוש באפליקציית "וואטר-לי", אתר האינטרנט שנמצא לרשות התושבים בכל עת, שליחת טפסים דיגיטליים, רישום לשירותי קבלת חשבונית בדואר האלקטרוני ותשלומים.

מנכ"ל תאגיד 'מי שבע', מריו לובטקין: "אני מאמין שהנגשת שירותי התאגיד לתושבי השכונות תתרום רבות לשיפור בזמינות השירות לתושבים ומקווה כי עוד נרקום שיתופי פעולה פוריים עם כלל נציגי השכונות בבאר שבע ובאופקים".